Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 46144
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowanew pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy
z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 16 – to kondygnacyjnym budynku biurowym (4 dźwigi osobowe). Wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw eksploatacyjno-remontowych nieruchomości Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie,
- Prowadzenie spraw związanych z opłatami lokalnymi, w szczególności z tytułu trwałego zarządu i podatku od nieruchomości,
- Prowadzenie procesów nabywania oraz przejmowania nieruchomości w trwały zarząd/najem/dzierżawę/użyczenie oraz aktualizacja stanów wieczysto-księgowych,
- Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem obowiązków wynikających z ustawy Prawo budowlane w zakresie przeglądów budynków i urządzeń,
- Obsługa Systemu Zarządzania Majątkiem Resortu w skali województwa,
- Współpraca z urzędami skarbowymi, urzędami celno-skarbowymi woj. podkarpackiego i komórkami organizacyjnymi Izby Administracji Skarbowej w zakresie prowadzonych spraw
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w obszarze związanym z zarządzaniem nieruchomościami
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
- dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym Microsoft Word i Microsoft Excel,
- umiejętności interpersonalne: konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły; umiejętność pracy w zespole: współpraca z innymi pracownikami, dzielenie się wiedzą oraz informacjami, zgłaszanie konstruktywnych wniosków usprawniających prace zespołu,
- odporność na stres,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs lub licencja administratora/zarządcy nieruchomości