Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu

Kędzierzyn-Koźle

28 dni temu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle
Ogłoszenie o naborze Nr 53488

Warunki pracy

- stanowisko pracy umieszczone na I piętrze budynku - istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami Komendy oraz Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi PSP w Kędzierzynie -Koźlu;
- praca biurowa;
- stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe;
- praca przy monitorze ekranowym;
- oświetlenie sztuczne i naturalne;
- nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy;
- brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych;
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu.

Zakres zadań

  • prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy, chorób zawodowych,
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
  • sporządzanie okresowych analiz stanu bhp,
  • organizowanie i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w służbie bhp.
  • Ukończone szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby BHP;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Obsługa podstawowych programów komputerowych (Word, Excel);
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywność, samodzielność, terminowość i dokładność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i zachowania równowagi w sytuacjach stresogennych;
  • umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem;
  • umiejętność pracy w zespole.
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych