Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Miejska Policji w Łodzi
Łódź
praca stacjonarna
1626 dni temu
Komenda Miejska Policji w Łodzi
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 55599

Warunki pracy

praca o charakterze administracyjno - biurowym, narzędzia i materiały pracy - komputer, praca na pierwszym piętrze - brak windy.

Zakres zadań

  • Sporządzanie projektów protokołów warunków pełnienia służby funkcjonariuszy KMP w Łodzi oraz skierowań do Rejonowej Komisji Lekarskiej.
  • Obsługa programu "Płatnik" w zakresie rejestracji funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i ich rodzin.
  • Wprowadzanie danych do systemu SWOP w zakresie medycyny pracy.
  • Wystawianie skierowań dla pracowników cywilnych oraz dla funkcjonariuszy KMP w Łodzi na badania profilaktyczne oraz na badania określające stan zdrowia oraz zdolności fizyczne i psychiczne do pełnienia służby, badania dotyczące związku schorzeń i ułomności ze służbą, inwalidztwo i związek tego inwalidztwa ze służbą, związek śmierci funkcjonariusza ze służbą oraz potrzeby udzielania długotrwałego lub stałego zwolnienia od wykonywania niektórych zajęć służbowych, o potrzebie udzielania urlopu zdrowotnego i o potrzebie leczenia. Wystawianie skierowań na badania dla funkcjonariuszy w celu ustalenia, czy pobyt na zwolnieniu lekarskim był skutkiem choroby powstałej w związku ze szczególnymi właściwościami lub warunkami służby.
  • Sporządzanie projektów pism dotyczących ograniczeń i przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia służby/pracy na zajmowanym stanowisku.
  • Prowadzenie ewidencji terminów ważności badań profilaktycznych całego stanu osobowego z przyporządkowaniem pracownika/funkcjonariusza do jednostki lub komórki organizacyjnej.
  • Weryfikowanie faktur za przeprowadzone badania z zakresu medycyny pracy oraz wniosków o przyznanie dopłaty do wypoczynku funkcjonariuszy.
  • Opiniowanie pod kątem merytorycznej zgodności z przepisami raportów/podań dotyczących zwrotu poniesionych kosztów na zakup okularów ochronnych - korygujących wzrok do pracy przy użyciu monitora ekranowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy o Policji oraz umiejętność ich interpretacji,
  • znajomość przepisów z zakresu medycyny pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
  • umiejętność zgłaszania konstruktywnych wniosków usprawniających pracę.