Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 57732
Warunki pracy
Miejsce pracy zlokalizowane jest na parterze budynku. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca z użyciem komputera powyżej czterech godzin dziennie
Zakres zadań
- udział w przygotowywaniu i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, w tym postępowań w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 j.t.) a także zwolnionych ze stosowania ww. ustawy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro
- udział w przygotowywaniu i publikowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarzyszących jej dokumentów, ogłoszeń, zmian i wyjaśnień oraz innych niezbędnych informacji wynikających z obowiązujących procedur
- koordynacja udzielania odpowiedzi na pytania i rozpatrywania wniosków Wykonawców oraz udział w przygotowywaniu odpowiedzi lub wystąpień w prowadzonych postępowaniach
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w roli sekretarza w tym sporządzanie protokołów postępowań o zamówienie publiczne
- udział w opracowywaniu treści odpowiedzi na odwołanie oraz innych pism oraz udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądem w związku z prowadzonymi postępowaniami o udzielanie zamówień publicznych
- dokonywanie analizy materiałów przygotowanych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wniosek, istotne postanowienia umowy, formularze, zapytanie ofertowe, zaproszenie do składania ofert itp.) oraz wskazywanie kierunków i zakresu ich korekty pracownikom merytorycznym w celu zgodnego z prawem udzielenia zamówienia publicznego
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów Urzędu
- rejestracja wniosków zakupowych zgodnie z przyjętymi w Urzędzie zasadami
- sporządzanie planu zamówień publicznych w oparciu o informacje przekazane przez pracowników merytorycznych
- sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych i przekazywanie ich do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz uczestnictwo w procedurach zewnętrznych organów kontroli dot. postępowań o udzielanie zamówień publicznych
- udział w opracowywaniu wewnętrznych procedur dot. zamówień publicznych, w szczególności regulaminu zamówień publicznych i jego aktualizacji a także obowiązujących w Urzędzie druków i wzorów w szczególności wniosków zakupowych i zapytań ofertowych,
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami odpowiedzialnymi za procedury udzielania zamówień publicznych a także podmiotami odpowiedzialnymi za monitoring, sprawozdawczość oraz rozliczanie zamówień publicznych finansowanych ze środków zewnętrznych, w szczególności UE
- współpraca z kancelarią prawną w zakresie zamówień publicznych oraz umów
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe preferowane prawnicze, administracyjne lub ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 1 rok pracy na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi w administracji publicznej
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz związanych z nią aktów wykonawczych
- Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego
- Biegłe umiejętności w zakresie obsługi komputera (MS Office, Lex, Legalis, Platforma zakupowa, system elektronicznego obiegu dokumentów) oraz urządzeń biurowych (faks, skaner, ksero)
- Samodzielność w organizacji pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, obowiązkowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe