Urząd Statystyczny w Lublinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 57722
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego,przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku,
bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, przed budynkiem Urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych-platforma schodowa.
Pracownikom oferujemy:
• stabilną i ciekawą pracę,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• szkolenia,
• pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• korzystną ofertę grupowego ubezpieczenia pracowniczego,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• miłą atmosferę pracy.
Zakres zadań
- Opracowywanie metodologii i zasad organizacji badań w zakresie statystyki z gospodarki mieszkaniowej, komunalnej i obrotu nieruchomościami, w celu prawidłowego i terminowego przeprowadzenia badań statystycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi
- Analizowanie wyników badania statystycznego na poziomie ogólnokrajowym, w celu ich zatwierdzenia i wykorzystania do opracowań i publikacji
- Koordynowanie badania oraz rozstrzyganie wątpliwości związanych z interpretacją przepisów i wytycznych stosowanych w metodologii badań statystycznych z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej w celu uzyskania poprawnych wyników badania
- Przygotowywanie merytorycznych publikacji, w celu zapewnienia wysokiego poziomu merytorycznego prezentowanych danych z zakresu specjalizacji.
- Kontrolowanie pod względem logicznym i merytorycznym danych pozyskanych z Rejestru Cen i Wartości Nieruchomości w celu uzyskania poprawnego zbioru
- Opracowywanie programów szkoleniowych oraz realizowanie szkoleń i instruktaży dla pracowników Urzędu w celu podnoszenia poziomu merytorycznego opracowywanych analiz
- Uczestniczenie w przygotowaniu spisów powszechnych oraz opracowywaniu i zatwierdzaniu wyników, w celu pozyskania danych i ich udostępniania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w projektowaniu i prowadzeniu badań oraz dokonywaniu analiz statystycznych
- wykorzystanie wiedzy specjalistycznej,
- znajomość zagadnień i przepisów prawnych z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
- dobra znajomość oprogramowania pakietu MS Office,
- znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej, w tym znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- rzetelność,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
- współpraca,
- komunikacja interpersonalna,
- komunikacja pisemna
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- kreatywność
- myślenie analityczne