Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 60604
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Zakres zadań
- Zadanie 1: Prowadzenie obsługi płacowej dla pracowników zatrudnionych w ministerstwie oraz umów cywilnoprawnych, w szczególności: • naliczanie wynagrodzeń/świadczeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę • naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych • weryfikowanie prawidłowości naliczenia składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych • weryfikowanie prawidłowości naliczenia wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków i świadczeń ZUS • udział w sporządzaniu sprawozdań dotyczących wynagrodzeń • obsługa płatności w systemach bankowości elektronicznej • wystawianie rocznych deklaracji podatkowych dla osób fizycznych • sporządzanie rocznych informacji dla osób ubezpieczonych • wystawianie zaświadczeń, pisemnych informacji • sporządzanie miesięcznej deklaracji rozliczeniowej wraz z raportami w programie PŁATNIK • sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych i raportów w programie PŁATNIK
- Zadanie 2: Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej, w szczególności: • weryfikowanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych • wystawianie dowodów księgowych i dokumentów księgowych • dekretowanie dowodów księgowych i dokumentów księgowych • dokonywanie poleceń przelewu ( w tym dokonywanie potrąceń z tytułu zajęć komorniczych )
- Zadanie 3: Prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych • weryfikowanie sprawozdań / informacji budżetowych • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w zakresie paragrafów płacowych, uzgadnianie sald kont księgowych w celu realizacji obowiązku sprawozdawczego Rb-28, Rb-70 • przygotowywanie informacji z wykonania budżetu ( w zakresie informacji i zestawień o wykonaniu planu finansowego)
- Zadanie 4: Archiwizowanie dokumentacji: • archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w departamencie
- Zadanie 5: Prowadzenie obsługi interpelacji i zapytań poselskich: • gromadzenie materiałów • przygotowywanie odpowiedzi
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wynagrodzeń /w komórkach finansowych
- wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych
- wiedza z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
- znajomość ustaw o rachunkowości oraz o finansach publicznych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe