Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nakle nad Notecią
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Nakło nad Notecią
Ogłoszenie o naborze Nr 60691
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu. Z pracą na stanowisku związane są wyjazdy służbowe, szkolenia, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi instytucjami. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca szczególnej koncentracji. Praca wymagająca sprawności rąk w wymuszonej pozycji. Praca przed monitorem komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca dobrej ostrości wzroku.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w siedzibie urzędu występują bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się osób niepełnosprawnych - brak windy, pomieszczenia biurowe znajdują się na drugim piętrze, brak dostosowanych toalet. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- naliczanie i wypłata uposażeń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych oraz innych przysługujących im świadczeń
- regulowanie płatności bezgotówkowych
- dokonywanie kontroli formalno - rachunkowej dowodów księgowych
- realizowanie gospodarki kasowej, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
- rozliczanie kartotek magazynowych w ujęciu wartościowym
- rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników, wypłata należności
- sporządzane deklaracji, zgłoszeń i raportów do ZUS w programie „Płatnik”, rozliczanie podatków od osób fizycznych
- prowadzenie ewidencji członków i rozliczanie operacji finansowych Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego zatrudnienie na stanowisku związanym z rozliczaniem płac, potwierdzone pisemnie
- znajomość programu obsługującego deklaracje, zgłoszenia i raporty do ZUS („Płatnik”)
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych
- znajomość pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych
- znajomość przepisów prawa: ustawy o finansach publicznych, przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych, przepisów dotyczących ubezpieczeń ZUS
- umiejętność dobrej organizacji pracy, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość systemów komputerowych: finansowego i płacowego Fortech, kadrowo – płacowego WFGang
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej ustawy o Służbie Cywilnej
- systematyczność, umiejętność pracy w zespole