Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 63737
Warunki pracy
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera
Zakres zadań
- Współpraca z organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne w zakresie o którym mowa w art. 7a ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Przygotowywanie projektów stanowisk Głównego Geodety Kraju dotyczących stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy w zakresie właściwości merytorycznej KN.
- Współpraca z powiatowymi i wojewódzkimi organami służby geodezyjnej i kartograficznej w zakresie procesu zasilania i aktualizacji CR ZSIN, w tym pomoc merytoryczna powiatom w tym zakresie dotycząca w szczególności udzielania wyjaśnień i zajmowania stanowisk w tych kwestiach.
- Ocena jakości powiatowych baz danych EGiB na potrzeby zasilenia CR ZSIN, w tym przekazywanie do organów prowadzących bazy danych EGiB raportów z błędami wykrytymi w tych bazach, a także rekomendacja dotycząca dalszych działań w zakresie eliminacji wykrytych błędów krytycznych.
- Opiniowanie projektów aktów prawnych powiązanych z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, w celu wyeliminowania z nich niezgodności w zakresie regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków, w tym nie mniej niż 2 rok w administracji publicznej.
- dobra znajomość przepisów ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi m. in. rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenie w sprawie rozgraniczenia nieruchomości, rozporządzenie w sprawie zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach
- dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- samodzielność i inicjatywa
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym