Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 71317
Warunki pracy
Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner).
Zakres zadań
- opracowuje ogólny plan zamówień publicznych na każdy rok budżetowy i plan postepowań (na podstawie planów zamówień zespołów), dokonuje bieżącej aktualizacji i sprawuje nadzór nad jego realizacją
- kompleksowo prowadzi procedury (przetargowe i regulaminowe) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wewnętrznymi powyżej 130 000 zł i do 130 000 zł (w tym publikuje ogłoszenia, zawiadomienia, szacuje wartości zamówienia, opisuje przedmiot zamówienia)
- bieżąco prowadzi ewidencję zamówień publicznych (zapotrzebowań) oraz weryfikuje wszystkie realizowane zamówienia publiczne
- dokonuje zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie Inspektoratu oraz opisuje faktury i rachunki m. in. w zakresie kwalifikacji budżetowej, trybu udzielenia zamówienia
- ewidencjonuje i prowadzi rejestr umów o udzielenie zamówień publicznych , a także je weryfikuje pod względem kompletności i zgodności z procedurami wewnętrznymi oraz rozlicza stan realizacji zwartych umów w ustalonych jednostkach czasowych
- opracowuje wymaganą ustawowo sprawozdawczość w zakresie realizacji zamówień publicznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej i ich planowaniu (sporządzaniu planów zamówień/planów postępowań), wykonywanie nie później niż w ostatnich 3 latach od dnia wszczęcia postępowania (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy)
- umiejętność zamieszczania ogłoszeń w BZP, DUUE (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów około ustawowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (udokumentowane odbytymi kursami i szkoleniami nie później niż z ostatnich 3 lat)
- biegła umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu prawo zamówień publicznych
- znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)