Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 71494
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, zagrożenie korupcją, zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi, brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, występują bariery wejścia na parter - schody.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję główną sprzętu kwaterunkowego i p.poż., sporządza i rejestruje dokumenty przychodowo-rozchodowe,
- Sprawdza pod względem merytorycznym dokumenty finansowe związane z ponoszonymi kosztami z tytułu zakupu sprzętu kwaterunkowego i p.poż.,
- Sporządza w oparciu o plan zamówień publicznych dokumentację w zakresie przeprowadzenia procedury zakupu sprzętu kwaterunkowego i p.poż., o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
- Przygotowuje wnioski wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego na zakup sprzętu kwaterunkowego i p.poż. przy określeniu przedmiotu zamówienia i wartości szacunkowej zamówienia,
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowej w zakresie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne na zakup sprzętu kwaterunkowego i p.poż.,
- Przygotowuje dokumentację związaną z realizacją umów oraz koordynuje dostawy sprzętu kwaterunkowego i p.poż.,
- Sporządza dokumentację planistyczną, analityczną i sprawozdawczą w zakresie zużycia prowadzonego sprzętu kwaterunkowego i p.poż.,
- Uczestniczy w przygotowaniu projektów rocznego planu zamówień publicznych, planu potrzeb finansowych i materiałowych, w tym szacuje wartość zamówienia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, ogólna znajomość ustawy o rachunkowości,
- umiejętności: pracy w zespole, organizacji pracy własnej, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- komunikatywność,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych