Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 72340
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, praca przy oświetleniu mieszanym, praca w wymuszonej pozycji ciała, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjuje, przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dla tych dokumentów.
- Sprawdza prawidłowość oznaczenia sporządzonych dokumentów jawnych.
- Przekazuje za pokwitowaniem odbioru dokumenty jawne zgodnie z dekretacją pracownikom i policjantom wydziału.
- Rozlicza policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego /pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy poza Policją.
- Rozlicza pozycje w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządza wykazy dokumentów pobranych przez poszczególnych policjantów i pracowników.
- Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii "BC" oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych.
- Prowadzi ewidencję jawnych aktów prawnych oraz udostępnia je i zapoznaje z nimi policjantów i pracowników wydziału.
- Sporządza listy obecności oraz dokonuje adnotacji w przypadku nieobecności w pracy/służbie, prowadzi ewidencję urlopów oraz zwolnień lekarskich policjantów i pracowników wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz aktów wykonawczych.
- umiejętność: organizacji pracy własnej, pracy w zespole, obsługi komputera (pakietu Ms Office);
- odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, dokładność.
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej