Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 72602
Warunki pracy
praca w siedzibie urzędu
wyjazdy służbowe
prowadzenie samochodu służbowego
praca wymagająca szczególnych właściwości psychofizycznych oraz dobrej komunikatywności
stanowisko wymaga odporności na stres
stanowisko pracy znajduje się na III piętrze, winda, brak podjazdów, bariery architektoniczne: schody, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji,
stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, drukarkę sieciową, telefon
Zakres zadań
- Przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów odpowiedzi na pytania pojawiające się w trakcie kontroli zewnętrzych oraz na wystąpienia pokontrolne
- Opracowywanie dokumentów związanych z organizacją i funkcjonowaniem Wojewódzkiego Inspektoratu, a w szczególności przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi projektów zarządzeń wewnętrznych, porozumień, regulaminów oraz ich rejestrowanie i kompletowanie
- Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu do załatwienia spraw w imieniu Wojewódzkiego Inspektora oraz prowadzenie rejestru tych upoważnień i pełnomocnictw
- Prowadzenie rejestru materiałów pokontrolnych Najwyższej Izby Kontroli i innych kontroli przeprowadzanych w Wojewódzkim Inspektoracie
- Sprawdzanie na polecenie Wojewódzkiego Inspektora pod względem merytorycznym i formalnym projektów dokumentów w celu zweryfikowania ewentualnych nieprawidłowych zapisów
- Informowanie Wojewódzkiego Inspektora o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz o uchybieniach w zakresie działalności Wojewódzkiego Inspektoratu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w przypadku wykształcenia średniego lub 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą organizacyjno-prawną w przypadku wykształcenia wyższego prawniczego
- Znajomość przepisów prawa z zakresu: służby cywilnej, kodeksu pracy, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, ochrony środowiska i kodeksu postepowania administracyjnego
- Znajomość standardów kontroli oraz zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Posiadanie umiejętności negocjacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem zdolności argumentowania
- Komunikatywność
- Prawo jazdy kat "B"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kursy i szkolenia w zakresie kontroli i audytu
- Umiejetność rozwiązywania problemów i konfliktów
- Umiejetność działania w sytuacjach trudnych (stresowych)
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym