Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 72658
Warunki pracy
Praca wykonywana jest w budynku KWP w Lublinie przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Lublinie usytuowanym na parterze. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów). Czynności na stanowisku pracy wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) oraz innych urządzeń biurowych.
Zakres zadań
- Rejestruje i aktualizuje dane kadrowo-osobowe policjantów w Podsystemie Kadra Systemu Wspomagania Obsługi Policji.
- Sporządza zestawienia statystyczne dotyczące stanu etatowego, stanu zatrudnienia i wakatów w komórkach organizacyjnych KWP w Lublinie, OPP w Lublinie, SPAP w Lublinie i KPP/KMP woj. lubelskiego.
- Realizuje wnioski o nadanie stopni policyjnych wpływające z komórek organizacyjnych KWP w Lublinie i jednostek podległych w celu weryfikacji danych wytypowanych policjantów woj. lubelskiego do mianowania na stopnie policyjne przez Komendanta Głównego Policji lub Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie.
- Administruje i aktualizuje kadrowe systemy informatyczne (SWLP) do spraw realizacji legitymacji służbowych policjantów woj. lubelskiego oraz wydaje legitymacje służbowe dla policjantów KWP w Lublinie, OPP w Lublinie i SPAP w Lublinie.
- Weryfikuje i realizuje wnioski na odznaczenia państwowe i resortowe policjantów i pracowników cywilnych woj. lubelskiego.
- Opiniuje wnioski oraz przygotowuje dokumenty dotyczące weryfikacji stopnia wojskowego funkcjonariuszy Policji, którzy pełnili służbę w Straży Granicznej, Służbie Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Państwowej Straży Pożarnej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służbie Wywiadu Wojskowego, Służbie Kontrwywiadu Wojskowego lub Centralnego Biura Antykorupcyjnego w celu mianowania na odpowiednie stopnie policyjne.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej związanej z prowadzeniem ewidencji.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów regulujących sprawy: mianowania na stopnie policyjne, odznaczeń państwowych i resortowych, ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych.
- Umiejętność obsługi komputera (programów Lex, Word i Excel).
- Analityczne myślenie, komunikatywność i życzliwy stosunek do klienta.
- Umiejętność argumentowania.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi SWOP