Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 75803
Warunki pracy
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku
- praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji
- praca pod presją czasu
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę
- praca na poziomie III piętra
Zakres zadań
- realizowanie spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służbowego policjantów zatrudnionych w KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia ciągłości służby w komórkach i jednostkach organizacyjnych KWP we Wrocławiu
- prowadzenie akt osobowych policjantów w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu służby
- udzielanie porad i wskazówek policjantom w zakresie interpretacji przepisów oraz ujednolicenia procedur kadrowych wynikających z obowiązujących przepisów w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu służby
- rozpatrywanie w ramach II instancji odwołań od decyzji Komendantów Miejskich/Powiatowych Policji województwa dolnośląskiego w celu wyjaśnienia wszystkich okoliczności sprawy
- realizowanie zagadnień związanych z wdrażaniem polityki kadrowej oraz spraw z zakresu przebiegu służby w ramach czynności nadzorczych w jednostkach miejskich i powiatowych woj. dolnośląskiego w celu zapewnienia właściwej realizacji spraw w tym obszarze
- realizowanie zadań związanych z wprowadzeniem i uzupełnieniem danych funkcjonariuszy w systemie SWOP
- przygotowanie dokumentacji związanej z przebiegiem służby policjantów do archiwum KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w KWP we Wrocławiu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Policji
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, rzetelność i terminowość
- umiejętność komunikacji i budowania stosunków przez współpracę
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne