Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1093 dni temu
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 76910

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych,

  • w budynku nieprzystosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Realizuje zadania dotyczące naborów prowadzonych w urzędzie, sporządza wymagane analizy, zestawienia i ankiety dotyczące naborów w celu optymalnej realizacji polityki obsadzania wolnych stanowisk w korpusie służby cywilnej i poza nim.
  • Organizuje i monitoruje proces służby przygotowawczej pracowników urzędu, w tym proponuje rozwiązania służące efektywnemu przeprowadzaniu służby przygotowawczej i adaptacji pracowników.
  • Realizuje zadania związane z pierwszą oceną w służbie cywilnej oraz oceną okresową w służbie cywilnej, w tym monitoruje proces dokonywania ocen przez pracowników urzędu.
  • Realizuje sprawy i współpracuje z komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie przygotowania i aktualizacji opisów stanowisk pracy, sporządza wymagane zestawienia i analizy celem właściwego wykorzystania opisów stanowisk w procesie zarządzania kadrami.
  • Koordynuje programy dotyczące jakości pracy i komunikacji w urzędzie, w celu zapewnienia efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Współuczestniczy w procesie zgłaszania kandydatów do udziału w misjach EASO oraz innych programach organizowanych przy udziale urzędów administracji rządowej czy też instytucji UE.
  • Koordynuje i organizuje proces naboru do urzędu absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wg których absolwenci Szkoły mają obowiązek podjęcia i wykonywania pracy w urzędach administracji na stanowiskach, pozostawionych im do dyspozycji przez Prezesa Rady Ministrów.
  • Prowadzi oraz inicjuje działania mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku urzędu m.in. poprzez udział w targach pracy, opracowywanie materiałów i treści zamieszczanych na portalu wewnętrznym i mediach społecznościowych w zakresie kompetencji Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w administracji publicznej.
  • Ogólna znajomość przepisów kodeksu pracy.
  • Wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w tym w szczególności: znajomość metod rekrutacji i selekcji, oraz zasad sporządzania opisów stanowisk pracy i dokonywania ocen okresowych w służbie cywilnej.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Umiejętność współpracy i komunikacji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu rekrutacji i selekcji.
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi klienta.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu.
 

Podobne oferty