Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
• praca o charakterze administracyjno - biurowym w godzinach od 7.30 do 15.30 w siedzibie tutejszej jednostki (na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej), • możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp., • częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy, • oświetlenie naturalne i sztuczne, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, • stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne oraz niekiedy presją czasu, • narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe, • stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, • toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy w budynku–konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla niewidomych i niedowidzących, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Zakres zadań
- • prowadzenie kancelarii ogólnej i spraw sekretariatu Komendanta Powiatowego,
- • prowadzenie ewidencji korespondencji,
- • obsługa urządzeń biurowych i programów informatycznych,
- • kontakt z urzędami i instytucjami,
- • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji,
- • realizacja zadań z zakresu planowania pracy komendy,
- • organizacja narad i odpraw służbowych z udziałem Komendanta Powiatowego,
- • opracowanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,
- • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej,
- • organizacja systemu i koordynacji kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych,
- • prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy,
- • prowadzenie kroniki Komendy
- • realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy oraz prowadzenie archiwum zakładowego
- • współpraca i prowadzenie spraw w zakresie kadrowym wykonywanych na polecenie przełożonych w ramach wewnątrz wydziałowego zastępstwa, w tym prowadzenie ewidencji raportów urlopowych funkcjonariuszy i pracowników oraz prowadzenie kart urlopowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego praca na stanowisku administracyjnym związanych z realizacją spraw organizacyjnych
- umiejętność obsługi komputera (MS office, obsługa poczty elektronicznej)
- znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o Państwowe Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat.B
- obsługa urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole, umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów