Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1043 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 79772

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • obsługuje eskalację zgłoszeń i błędów, które wpływają z Urzędów lub obywateli w formie pisemnej, mailowej lub telefonicznej, w tym obsługuje sprawy wpływające od interesariuszy w języku angielskim
  • analizuje merytorycznie niezgodności w zasobach CEP2.0 udostępnione za pośrednictwem e-usług dla obywateli – zgłaszanych przez użytkowników tych usług – analiza detaliczna problemu
  • prowadzi codzienną korespondencję z interesariuszami, którzy aktywnie uczestniczą w integracji z systemem CEPiK2.0 – udziela mailowych informacji na bieżące pytania od użytkowników
  • czynnie uczestniczy w spotkaniach zespołów projektowych, posiedzeniach Komitetu Sterującego, dokumentuje spotkania
  • zarządza postacią elektroniczną i papierową dokumentów projektowych, udostępnia dokumenty projektowe poszczególnym komórkom organizacyjnym oraz pracownikom Departamentu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość ustawy Prawo o Ruchu Drogowym
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty