Komenda Powiatowa Policji w Głubczycach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Głubczyce
Ogłoszenie o naborze Nr 85489
Warunki pracy
- Wynagrodzenie zasadnicze 3178,39 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
- Praca biurowa, w systemie jednozmianowym, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy normy pracy (tj. powyżej 4 godzin dziennie ). Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy.
- Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze budynku. Wejście do budynku nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe kondygnacje budynku i pomieszczenia sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Opracowuje i przygotowuje rozkazy personalne dla potrzeb Komendanta Powiatowego Policji w Głubczycach.
- Prowadzi niezbędną dokumentację w zakresie medycyny pracy oraz orzecznictwa lekarskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w stosunku do funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach oraz Komisariatu Policji w Kietrzu. Wystawia oraz rozlicza skierowania na badania oraz szczepienia w systemie SWOP-Medycyna Pracy. Nadzoruje terminowość wykonania oraz upływu ważności badań okresowych oraz kontrolnych policjantów i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach oraz Komisariatu Policji w Kietrzu.
- Prowadzi listy obecności, ewidencję urlopów oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach.
- Przyjmuje osoby zainteresowane służbą w Policji, udzielania im informacji o zasadach przyjęć oraz trybie składania dokumentów oraz prowadzi działalności informacyjnej w zakresie doboru do służby w Policji.
- Przygotowuje dokumentację w związku z mianowaniem policjantów na kolejne stopnie służbowe oraz nadaniem orderów, odznaczeń państwowych, odznak i medali resortowych.
- Kompletuje, prowadzi i przechowuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach i Komisariatu Policji w Kietrzu.
- Opiniuje podania, raporty i wnioski oraz pisma kierowane do Komendanta oraz przygotowuje projekty odpowiedzi w tych sprawach.
- Prowadzi postępowania administracyjne.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze pracy biurowej w jednostce administracji publicznej,
- Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
- Znajomość przepisów w sprawach osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych tj. Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( Dz. U. z 2020 r., poz. 360 z późn. zm. ), Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2021 r. , poz. 735 z późn. zm. ), Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1233 ) , Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pózn. zm. ).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe