Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
• praca o charakterze administracyjno – biurowym w siedzibie urzędu w jednozmianowym systemie codziennym w godz. 7.30 – 15.30,
• oświetlenie naturalne i sztuczne,
• obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,
• stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
• obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, występują utrudnienia dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach – brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendy,
- • obsługa dokumentów w systemie „Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją”,
- • przyjmowanie i odbieranie poczty drogą elektroniczną,
- • obsługa programu: Progman – Kadry, Płace,
- • udzielanie i ewidencjonowanie urlopów pracowniczych,
- • wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobku na podstawie aktualnego angażu,
- • sporządzanie list płac,
- • współudział w dekretowaniu i księgowaniu,
- • współudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego minimum 3 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno – biurowych w administracji publicznej MSW
- - doświadczenie zawodowe: minimum 3 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno – biurowych w administracji publicznej o podobnym zakresie zadań
- - znajomość przepisów: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego,
- - znajomość zasad obiegu dokumentów w administracji,
- - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- - obsługa programu: Progman – Kadry, Płatnik
- - obsługa dokumentów w systemie „Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją”,
- - umiejętność redagowania pism urzędowych,
- - zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość,
- - wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność, i odpowiedzialność,
- - posiadanie obywatelstwa polskiego,
- - korzystanie z pełni praw publicznych,
- - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- • umiejętność pracy pod presją czasu
- • prawo jazdy kat. B