Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
516 dni temu
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 111160

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

  • Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.

  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.

Zakres zadań

  • Przygotowuje oraz przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych kontrola i odbiory tych produktów w celu dokonania zakupu usług i dostaw związanych z zadaniami Wydziału.
  • Bierze udział w planowaniu działań wydziału, w tym planowaniu środków finansowych mających na celu budowę aktualnych i kompletnych w skali kraju baz danych Wydziału oraz bieżącym monitorowaniu postępu prac.
  • Współpracuje z interesariuszami produktów z zakresu działalności Wydziału FOTO, w szczególności danych przestrzennych gromadzonych w bazach danych zobrazowań lotniczych i zobrazowań satelitarnych, ortofotomapy oraz numerycznego modelu terenu.
  • Współpracuje z Wykonawcami i obsługuje realizacje umów zawartych w ramach realizacji zadań Wydziału, w tym zapewnia wsparcie nad terminową realizacją prac zleconych Wykonawcom, zapewnia prawidłowy obieg i gromadzenie powstałej dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami oraz bierze udział w odbiorach prac.
  • Zapewnia obsługę administracyjna Wydziału w zakresie opracowywania i aktualizacji planów szkoleń, planów urlopów i planów udziału w konferencjach krajowych i zagranicznych oraz przygotowuje wnioski wyjazdowe oraz ich rozliczanie
  • Współpracuje z pozostałymi zespołami oraz komórkami organizacyjnymi GUGiK w celu efektywnej realizacji zadań statutowych, w tym prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości prac

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej szczebla centralnego lub w dziedzinie produkcji lub przetwarzania/kontroli lub utrzymania baz danych przestrzennych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
  • podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS office (w tym: Word, Excel)
  • znajomość oprogramowania geoinformacyjnego do zarządzania danymi przestrzennymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty