Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Biuro Prawno – Majątkowe / Samodzielne stanowisko ds. Administracyjnych)
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu
- nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów – ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej według wewnętrznych procedur oraz obsługa systemów kancelaryjnych obowiązujących w Spółce
- redagowanie pism, w tym do organów administracji publicznej, jednostek samorządu terytorialnego, ścigania oraz przygotowywanie innych pism na potrzeby przełożonego
- prowadzenie kalendarza spotkań
- sporządzanie projektów pozwów i pism procesowych kierowanych do sądów
- organizacja, obsługa i koordynacja spotkań oraz połączeń telefonicznych
- zamawianie materiałów biurowych, pieczątek i wizytówek
- przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań i informacji zbiorczych na potrzeby wewnętrzne Biura
- udział w archiwizowaniu dokumentacji zgodnie z ustalonymi procedurami.
- prowadzenie wewnętrznych rejestrów (m.in. opinii prawnych, wniosków dot. informacji publicznej i dot. legislacji)
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe prawnicze
- doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą biurową np. jako asystentka, preferowane powyżej 3 lat
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- dobra znajomość pakietu MS Office i PowerPoint (umiejętność tworzenia prezentacji)
- umiejętności organizacyjne oraz duża samodzielność
- wysoka kultura osobista, energiczność, otwartość, komunikatywność
- dodatkowe cechy pożądane na tym stanowisku to:
- sumienność, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji
- samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporność na stres
Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 02.12.2021r.
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata