Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą o ponad 135 letniej tradycji!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Inspektor / Specjalista w Dziale Majątkowym
(Pion Prawno Majątkowy- Dział Majątkowy- Zespół ds. Nieruchomości)
Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 314/2022
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- prowadzenie prac związanych z regulowaniem stanów prawnych gruntów, na których Spółka prowadzi swoją działalność.
- sporządzanie umów najmu/dzierżawy, protokołów zdawczo – odbiorczych dla nieruchomości będących we władaniu lub stanowiących własność MPWiK w m.st. Warszawie S.A., oraz nieruchomości będących we władaniu lub stanowiących własność osób prawnych i fizycznych.
- prowadzenie prac związanych z udziałem Spółki w postępowaniach administracyjnych dotyczących odszkodowań z tytułu ograniczonych praw rzeczowych przysługujących Spółce, w związku z zajęciem nieruchomości pod drogi
- analiza roszczeń osób fizycznych i prawnych z tytułu bezumownego korzystania z gruntu przez Spółkę, w tym udział w negocjacjach z osobami fizycznymi i prawnymi.
- przygotowanie wniosków i kompletowanie dokumentów do założenia i zmian w księgach wieczystych.
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży/nabycia nieruchomości.
- prowadzenie prac związanych z przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do wniesienia nieruchomości, jako wkładów niepieniężnych (aportów) na podwyższenie kapitału Spółki
Nasze Wymagania:
- wykształcenie min. średniego, preferowane wykształcenie wyższe
- min. 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego (preferowane 3 lata)
- w obszarze nieruchomości
- bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności MS Office
- systematyczność, pracowitość i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.