Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Białystok
Starszy inspektor wojewódzki

Starszy inspektor wojewódzki

Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Białystok
praca stacjonarna
2003 dni temu
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 36037

Warunki pracy

WARUNKI PRACY
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- kontakt z klientem zewnętrznym.

Praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 3. Stanowisko pracy mieści się na parterze. Budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, winda). Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy. Stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.

Zakres zadań

  • opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w II instancji z zakresu ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), scalania i wymiany gruntów oraz zagospodarowania wspólnot gruntowych
  • opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi składane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego oraz udział w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym
  • rozpatrywanie skarg od osób fizycznych i załatwianie ich w formie pisemnej
  • prowadzenie postępowań i opracowywanie projektów decyzji w postępowaniach nadzwyczajnych o stwierdzenie nieważności, wznowienia postępowania i innych
  • udział w kontrolach zewnętrznych organizowanych przez Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku w zakresie nadzoru nad działalnością organów administracji geodezyjnej i kartograficznej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie 1 lub 2 do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.)
  • znajomość przepisów ustawy o scalaniu i wymianie gruntów z dnia 26 marca 1982 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 908 t.j.)
  • znajomość przepisów ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych z dnia 29 czerwca 1963 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 703 t.j.)
  • znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 z późn. zm.)
  • znajomość przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie scalania i podziału nieruchomości z dnia 4 maja 2005 r. (Dz. U. Nr 86, poz. 736)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 z t.j.)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z póź. zm.)
  • umiejętność obsługi komputera
  • posiadanie następujących kompetencji: komunikacja, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie rezultatów, umiejętność argumentowania, samodzielność i inicjatywa, rzetelność i terminowość, umiejętności analityczne, wykorzystywanie wiedzy merytorycznej i doskonalenie zawodowe, współpraca z innymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2 do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii