Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Słubice
Ogłoszenie o naborze Nr 30353
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa w godzinach 7:30-15:30; narzędzia pracy - komputer stacjonarny i sprzęt biurowy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym; praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz klientami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji; budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety, stanowisko pracy zlokalizowane na II kondygnacji budynku)Zakres zadań
- Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno-archiwalnej, ewidencjonowanie i kompletowanie pism przychodzących i wychodzących a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum
- Prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych, emerytów i rencistów PSP m.in.: dopłaty do wypoczynku, jednorazowy przejazd na koszt MSWiA wraz z prowadzeniem pełnej ewidencji, równoważnik za remont, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej na zakup lokalu mieszkalnego, prowadzenie spraw związanych z mieszkaniem służbowym ( w tym również naliczanie należności)
- Prowadzenie spraw w zakresie rozliczenia ilościowo-wartościowego jednostki: ewidencja rzeczowych składników majątkowych jednostki, ewidencja środków trwałych jednostki, naliczanie umorzeń, likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
- Prowadzenie obsługi mundurowej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów PSP: naliczanie świadczeń pracowniczych wypłacanych zgodnie z Ustawą o PSP i przepisami wykonawczymi, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z naliczanymi świadczeniami
- Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
- Przygotowywanie projektów umów zawieranych przez komendę
- Analizowanie zużywanych mediów w tym energii elektrycznej, gazu, wody, dążenia do minimalizowania kosztów – sporządzanie analiz i raportów
- Prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
- Prowadzenie spraw dotyczących dofinansowania z budżetu państwa jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do krajowego systemu ratowniczo- gaśniczego
- Rozliczanie bloczków mandatowych
- Wykonywanie sprawozdań z zakresu powierzonych zadań w sekcji kwatermistrzowskiej
- Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska
- Obsługa rozliczeń z tytułu krajowych i zagranicznych podróży służbowych pracowników i funkcjonariuszy delegowanych przez komendanta powiatowego
- Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym
- Prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji
- biegła znajomość pakietu Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista