Komenda Miejska Policji w Suwałkach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Suwałki
Ogłoszenie o naborze Nr 32214
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, obsługa urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu, oświetlenie mieszane, bariery architektoniczne - bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, windy tylko w budynku głównym (budynek A), brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnejZakres zadań
- prowadzenie ewidencji materiałów i środków higieny osobistej, formularzy, druków, materiałów do konserwacji i remontów nieruchomości, sporządzanie dokumentów przychodowo – rozchodowych oraz księgowanie dla poszczególnych grup środków materiałowo – technicznych w celu realizacji obowiązujących w resorcie zasad księgowości materiałowej
- planowanie i organizowanie zaopatrzenia jednostki w niezbędne środki materiałowo – techniczne takie jak formularze, druki, materiały do konserwacji i remontów nieruchomości
- analizowanie i ewidencjonowanie kosztów eksploatacji i utrzymania obiektów służbowych jednostki w celu ich rozliczenia pomiędzy najemcami i współużytkownikami, bieżący nadzór nad prawidłową realizacją umów na dostawę wody, energii elektrycznej, c.o. oraz odbiór ścieków i nieczystości
- realizacja całokształtu zagadnień związanych z gospodarką opałem w Komendzie Miejskiej Policji w Suwałkach i jednostkach podległych w zakresie zabezpieczenia i organizacji dostawy opału, prowadzenie ewidencji oraz bieżący nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących właściwej pracy kotłowni, palaczy oraz gospodarowania opałem
- naliczanie funkcjonariuszom i członkom ich rodzin należności za przysługujące raz w roku prawo przejazdu na koszt Policji środkami publicznego transportu zbiorowego oraz rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników
- opisywanie faktur i rachunków oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno - rachunkowym, prowadzenie rejestrów na pozycje wydatków związanych z holowaniem, higieną osobistą, wyżywieniem, administracją, remontami obiektów i inwestycji oraz lecznictwem
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego , w tym 1 rok w realizacji zadań związanych z gospodarką środkami materiałowo-technicznymi lub pracy w administracji publicznej
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
- znajomość podstaw prawa administracyjnego
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office lub Open Office)
- umiejętności redagowania pism urzędowych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość zasad księgowości
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe