Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 37667
Warunki pracy
Praca polega na prowadzeniu dokumentacji kancelaryjno-biurowej Wydz. Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum, w szczególności elektronicznych dzienników korespondencyjnych. Zadaniem pracownika jest zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji w związku z zadaniami realizowanymi przez Wydział; ewidencjonowanie w systemie Intradok całości korespondencji wpływającej do Wydziału; wysyłanie i odbieranie korespondencji oraz pism wpływających do Wydziału, a dekretowanych przez kierownictwo KWP.Pracownik prowadzi nadto ewidencję pieczęci, wystawia delegacje i inne dokumenty związane z podróżami służbowymi; przygotowuje dokumentację finansową, rozlicza rachunki (faktury) i czas pracy, prowadzi ewidencje urlopów. Odpowiada za rozliczenie kart obiegowych dostarczanych do Wydziału oraz za zaopatrzenie w sprzęt biurowy i materiały kancelaryjno-biurowe.Praca biurowa, pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym (pracą przy biurku i komputerze) oraz porusza się po terenie całej jednostki. Praca na wskazanym stanowisku wykonywana jest w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyPomieszczenia biurowe w Wydz. Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum KWP w Krakowie, mieszczące się w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, na VIII piętrze budynku, ze względu na bariery architektoniczne stanowisko niedostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (licznie zastosowane środki bezpieczeństwa fizycznego, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów). Realizacja zadań na stanowisku wymaga poruszania się po terenie całej jednostki (budynki i teren zew.).Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych - kserokopiarka, drukarka, niszczarka papieru.
Zakres zadań
- przyjmowanie, odbieranie, ewidencjonowanie, wydawanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz przygotowanie do wysyłki i ekspediowanie korespondencji z Wydziału,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowniczych,
- kompletowanie dokumentacji oraz przygotowywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej kat. B do przekazania do Archiwum lub brakowania,
- zastępowanie w obowiązkach pracownika Kancelarii Tajnej,
- wystawianie delegacji służbowych i innych dokumentów dot. podróży służbowych,
- prowadzenie ewidencji pieczęci oraz rozliczanie rachunków (faktur) i innej dokumentacji finansowej,
- zaopatrywanie Wydziału w materiały kancelaryjno-biurowe i sprzęt biurowy,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 1 roku stażu pracy w administracji publicznej,
- poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- znajomość przepisów dotyczących przetwarzania informacji niejawnych, w tym postępowania z dokumentami niejawnymi,
- znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych,
- umiejętność stosowania obowiązujących przepisów w praktyce,
- biegła obsługa pakietu MS Office, znajomość i obsługa poczty elektronicznej i programów kancelaryjnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe