Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 37746
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca polega na realizowaniu kontroli finansowo-gospodarczej oraz wykonywaniu czynności "sprawdzająco-wyjaśniających" w jednostkach Policji woj. małopolskiego i komórkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki/komórki. Pracownik uczestniczy w pracach zespołów kontrolnych polegających na przygotowaniu, prowadzeniu i dokumentowaniu kontroli oraz nadzorowaniu realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych. Praca biurowo-terenowa, wykonuje on czynności o charakterze statycznym (praca przy biurku i komputerze) oraz dynamicznym (praca w terenie, w zmiennych warunkach atmosferycznych), związane z wyjazdami służbowymi realizowanymi, w celu wykonania czynności kontrolnych. Praca na wskazanym stanowisku wykonywana jest w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała powodującej obciążenie układu kostno-szkieletowego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Kontroli KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109, mieszczące się w budynku A, VI piętro - ze względu na bariery architektoniczne stanowisko nie jest w pełni dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością narządu ruchu (wąskie ciągi komunikacyjne, ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, w sekretariacie Wydziału - skaner, fax. Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.
Zakres zadań
- uczestniczenie w pracach zespołów kontrolnych w zakresie spraw finansowo-gospodarczych,
- przygotowywanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli,
- uczestniczenie w sporządzaniu programu kontroli i przygotowywaniu kontroli w zakresie organizacyjno-prawnym,
- nadzorowanie właściwej realizacji wniosków pokontrolnych,
- współudział w przygotowaniu propozycji tematów rocznego planu kontroli,
- archiwizacja materiałów z przeprowadzonych kontroli oraz dokumentujących wykonanie innych czynności,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość przepisów m.in. ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, stosowanie prawa w praktyce,
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego, Internetu,
- zdolności organizacyjne, samodzielność, analityczne myślenie, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, asertywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenia/kursy/studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych, a także kontroli,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce finansowej,