Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Dzierżoniów
Ogłoszenie o naborze Nr 42480
Warunki pracy
Praca na stanowisku administracyjno-biurowym, ma charakter pracy głównie umysłowej, odbywa się przede wszystkim w pozycji siedzącej. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30 - 11.30. Stanowisko wyposażone jest w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca wymaga wyjazdów służbowych. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku przy użyciu schodów. Miejsce pracy znajduje się na I kondygnacji Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie przy ul. Ząbkowickiej 57, budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.Zakres zadań
- Prowadzenie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
- Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i służby zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników cywilnych i funkcjonariuszy oraz poprawę warunków pracy i służby
- Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Komendy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
- Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych prac, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i służby oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
- Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji (E-Komenda)
- Archiwizowanie dokumentów wytworzonych i przekazywanie ich do archiwum oraz brakowanie akt dokumentacji niearchiwalnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracydoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w służbie bhp
- Znajomość przepisów prawa pracy i bhp
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Obsługa komputera w zakresie znajomości pakietu MS Office
- Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, dokładność
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie szkolenia okresowego w dziedzinie bhp dla służby bhp
- prawo jazdy kat. B
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne