Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Dołhobyczów
Ogłoszenie o naborze Nr 44421
Warunki pracy
Praca samodzielna, związana z ochroną informacji niejawnych, danych osobowych. Obsługa systemu EZD wymaga pracy przy monitorze komputerowym pow. 4 godz. dziennie. Kontakty zewnętrzne:z pracownikami Poczty Polskiej w celu odbioru/nadania przesyłek. Godziny pracy:
7:30 – 15:30.
Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie oraz niezwłoczne przekazywanie i wysyłanie dokumentów
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej oraz sprawowanie nadzoru nad ich prowadzeniem
- •Ochrona dokumentów niejawnych przechowywanych w kancelarii ogólnej oraz bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów w zakresie działania kancelarii,
- Planowanie, organizowanie, nadzór i kontrola nad wykonywaniem zadań przez podległego pracownika
- Udostępnianie i wydawanie materiałów osobom i instytucjom, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania, rozliczanie wykonawców z pobranych dokumentów niejawnych
- Prowadzenie bieżącej i okresowej kontroli sposobu wytwarzania dokumentów niejawnych przez wykonawców merytorycznych oraz postępowania z dokumentami udostępnionymi wykonawcom przez kancelarię ogólną
- Systematyczne porządkowanie, kompletowanie dokumentów oraz akt zakończonych spraw w celu ich archiwizacji
- Ewidencjonowanie zniesienia lub zmian klauzul tajności dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy kancelaryjno – biurowej
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- Umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe)
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych