Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Nowy Sącz
praca stacjonarna
1677 dni temu
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 52730

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

• praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;
• praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę;
• praca w pozycji siedzącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała
• zadania wykonywane w siedzibie urzędu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

• stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Artura Grottgera 50;
• budynek wyposażony w windę osobową, klatkę schodową o szerokości 155 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm;
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych;
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
• drzwi do pokoi biurowych o szerokości 90 cm;
• sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajdujące się na każdym piętrze budynku;
• stanowisko pracy znajduje się poza strefą ochronną ale z koniecznością poruszania się w strefie ochronnej ze stale zamkniętymi drzwiami z dostępem na czytnik magnetyczny niezbędny do otwarcia drzwi.;

Zakres zadań

  • wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem kart Prd 2/1 i przetwarzaniem danych dla celów statystycznych oraz sporządzanie pism informacyjnych o brakach do Prd 2/1;
  • prowadzenie rejestru wypadków w celu określenia zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym;
  • udzielanie odpowiedzi do Firm Ubezpieczeniowych oraz przygotowywanie zaświadczeń o zdarzeniach drogowych celem ich wydania w celu likwidacji przez nich szkody;
  • wykonywanie metryczki do zdjęć wykonywanych na miejscach zdarzeń drogowych w celu wykorzystania ich w prowadzonych czynnościach wyjaśniających lub postępowaniach przygotowawczych;
  • sporządzanie analiz na potrzeby Wydziału i podmiotów zewnętrznych w celu właściwej dyslokacji służb w rejony i miejsca zagrożone oraz przedsięwzięć zmierzających do usprawnienia czy modyfikacji organizacji ruchu na drogach powiatu grodzkiego i powiatu ziemskiego;
  • aktualizacja i sprawdzanie prawidłowości wprowadzanych danych w celu uzyskania wiarygodnej informacji;
  • wprowadzanie danych z kart statystycznych policjantów Wydziału Ruchu Drogowego do policyjnych baz danych (Sespol) celem uzyskania pełnej informacji;
  • wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danych zawartych na kartach Prd 5/1 w celu zapewnienia pełnej informacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów dot. ewidencji kierujących naruszających przepisy ruchu drogowego
  • umiejętności redakcyjne i analitycznego myślenia
  • komunikatywność
  • umiejętność syntezy i analizy
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (Word, Exel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"