Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 55637
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, ewidencjonowanie i dekretowanie dowodów księgowych dotyczących wydatków i sprzedaży LUW w Lublinie, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz dokonywanie płatności na rzecz kontrahentów i pracowników z tytułu realizowanych wydatków w systemie bankowym,
- dokonywanie rozliczania kosztów podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników Urzędu,
- analizowanie i sprawdzanie terminowości regulowania zobowiązań, wpływu należności w tym prawidłowości ewidencji oraz uzgadnia z pracownikami innych komórek poprawność ujęcia ewidencji zgodnie z przepisami w tym zakresie,
- prowadzenie wstępnej analizy wykonania planu finansowego poprzez kontrolę poprawności ewidencji wydatków w poszczególnych podziałkach klasyfikacji budżetowej,
- naliczanie odsetek za zwłokę w regulowaniu rozrachunków oraz sporządzanie ich inwentaryzacji zgodnie z przepisami w tym zakresie,
- prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania,
- opracowywanie zestawienia finansowo-księgowego oraz sporządzanie materiałów niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na zapytania prasy lub instytucji kontrolujących.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji,
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- znajomość przepisów o klasyfikacji budżetowej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej ws. należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej tyt. podróży służbowej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie rachunkowości budżetowej,
- wykształcenie średnie ekonomiczne,
- przeszkolenie z programów finansowo-księgowych oraz z systemu TREZOR,
- samodzielność,
- dokładność,
- terminowość.