Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 70064
Warunki pracy
- praca biurowa,
- przy komputerze powyżej 4 godz.,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks, rejestry papierowe,
- permanentny kontakt interpersonalny z interesantami,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Organizuje pracę kancelarii jawnej Oddziału oraz kontroluje i organizuje pracę pracowników kancelarii jawnej,
- Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i udostępnia dokumenty jawne,
- Prowadzi bieżącą kontrolę sposobu wytwarzania dokumentów przez wykonawców merytorycznych i technicznych,
- Sprawuje nadzór nad przyjmowaniem, wysłaniem, ewidencjonowaniem i przekazywaniem poczty wchodzącej i wychodzącej,
- Sprawuje nadzór nad dostarczeniem poczty wchodzącej wskazanym adresatom,
- Obsługuje i na bieżąco monitoruje Elektroniczną Skrzynkę Podawczą w ramach e PUAP,
- Planuje, organizuje i bierze udział w realizacji spraw związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej w kancelarii jawnej lub jej przekazywaniem do archiwum zakładowego,
- Bierze udział w kontrolach z zakresu ewidencji i obiegu dokumentów w komórkach organizacyjnych komendy Oddziału i Placówek SG, jak również prowadzi czynności wyjaśniające w zakresie swojej właściwości,
- Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli kancelaryjnych oraz zajmuje się ich brakowaniem.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kancelarii jawnej, tajnej lub archiwum
- biegła znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii jawnych (ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19 kwietnia 2016 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt MSWiA, decyzja nr 248 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 6 grudnia 2018 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej Straży Granicznej), przepisów Ustawy o Służbie Cywilnej,
- podstawowa znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania Straży Granicznej (Ustawa o Straży Granicznej),
- umiejętność prowadzenia korespondencji,
- umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją PUW,
- asertywność,
- posiadanie oświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
- dobra organizacja pracy własnej oraz organizowania pracy innym,
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office,
- dyspozycyjność