Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów
Starszy kontroler skarbowy

Starszy kontroler skarbowy

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
1856 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy kontroler skarbowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 44232

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane
w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy
z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt
z podatnikami.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 4 kondygnacyjnym budynku biurowym (dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na każdej kondygnacji znajdują się pomieszczenia sanitarne dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań i innych ulg przewidzianych przepisami prawa,
  • prowadzenie postępowań w zakresie orzekania o zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych, w tym przygotowywanie decyzji o zabezpieczeniu, wydawanie zarządzeń zabezpieczenia oraz postanowień o przyjęciu zabezpieczenia, wnioskowanie o zmianę zakresu zabezpieczenia, kierowanie wniosków o dokonanie zabezpieczenia,
  • prowadzenie postepowań w zakresie odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania podatkowe,
  • nadawanie decyzjom nieostatecznym nakładającym na stronę obowiązek podlegający w trybie przepisów egzekucyjnych rygor natychmiastowej wymagalności,
  • wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 1 rok w administracji podatkowej.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego oraz dziedzin pokrewnych, w tym przepis dotyczący pomocy publicznej. Umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych,
  • Wymagania umiejętności interpersonalne: grzeczność, uprzejmość, łatwość komunikacji: tj. umiejętności przekazywania informacji w sposób jasny precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe