Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 24398
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego. Praca wymaga sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji ciała. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwość oddelegowania pracownika do wykonywania pracy w innej miejscowości.Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Siedziba Izby Administracji Skarbowej w Lublinie znajduje się na ul. T. Szeligowskiego 24
w Lublinie i jest budynkiem wielokondygnacyjnym wyposażonym w windę. Wejście główne przystosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informującej o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. W budynku funkcjonują toalety (jedna na każde piętro) przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu znajdują się odpowiednio oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw inwestycyjnych z zakresu budownictwa w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych urzędach w celu zapewnienia właściwej ich realizacji oraz poprawy warunków pracy i funkcjonowania obiektów, w tym: - analiza i ocena programów inwestycyjnych, - współudział w tworzeniu planów rzeczowo – finansowych dotyczących inwestycji, - współudział w przygotowaniu dokumentacji technicznej dotyczącej spraw inwestycyjnych oraz analiza i weryfikacja dokumentacji sporządzonej przez podmioty zewnętrzne, - współudział w przygotowaniu od strony merytorycznej dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji, - współudział w nadzorowaniu inwestycji i prowadzeniu rozliczeń rzeczowo – finansowych w tym zakresie
- Prowadzenie spraw remontowych z zakresu budownictwa w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych urzędach w celu zapewnienia właściwej ich realizacji oraz poprawy warunków pracy i funkcjonowania obiektów, w tym: - analiza i ocena potrzeb remontowych, - współudział w tworzeniu planów rzeczowo – finansowych dotyczących remontów, - współudział w przygotowaniu dokumentacji technicznej dotyczącej spraw remontowych oraz analiza i weryfikacja dokumentacji sporządzonej przez podmioty zewnętrzne, - współudział w przygotowaniu od strony merytorycznej dokumentacji przetargowej dotyczącej remontów, - współudział w nadzorowaniu remontów i prowadzeniu rozliczeń rzeczowo – finansowych w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw eksploatacyjnych w budynkach będących siedzibami jednostek celno – skarbowych województwa lubelskiego w celu zapewnienia właściwego ich funkcjonowania i odpowiednich warunków pracy, w tym: - spraw związanych z zapewnieniem dostawy mediów, - spraw związanych z trwałym zarządem i podatkiem od nieruchomości, - bieżącą konserwację substancji lokalowej, - zapewnienie wymaganych przeglądów obiektów i instalacji wynikających z przepisów prawa, - utrzymywanie w sprawności instalacji związanych z ochroną osób i mienia oraz bezpieczeństwem pożarowym.
- Sporządzanie danych do planu rzeczowo – finansowego wydatków budżetowych przeznaczonych na funkcjonowanie izby i urzędów skarbowych województwa lubelskiego oraz dokonywanie wstępnej oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych w zakresie właściwości komórki. Prowadzenie analizy kosztów funkcjonowania jednostki organizacyjnej z podziałem na izbę i podległe urzędy skarbowe.
- Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych w zakresie właściwości komórki. Sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego. Sporządzanie wniosków o udzielnie zamówienia publicznego oraz branie udziału w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielnie zamówienia publicznego z zakresu obsługi nieruchomości, w tym na roboty budowlane w celu sprawnego i zgodnego z przepisami wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe profil technicznydoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów: prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, prawa zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, przepisów o gospodarce nieruchomościami
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office oraz umiejętność korzystania z internetu
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i inicjatywa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe