Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Świdwin
Ogłoszenie o naborze Nr 47784
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku KPP w Świdwinie w pokoju jednoosobowym, wyposażonym w meble biurowe oraz sprzęt komputerowy i biurowy. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Zakres zadań
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu łączności radiowej,
- zapewnienie prawidłowej pracy oraz sprawności technicznej urządzeń łączności oraz systemów zasilających urządzenia teleinformatyczne będących na stanie jednostki, kontrola Krajowej Sieci Wywołania Alarmowania,
- kontrola stanu technicznego radiotelefonów (bazowych, przewoźnych i doręcznych), usuwanie drobnych uszkodzeń we własnym zakresie, natomiast w przypadku poważniejszych awarii przekazywanie radiotelefonów do Sekcji Radiokomunikacji WŁil KWP w Szczecinie,
- organizacja stanowiska dowodzenia oraz systemu łączności radiowej na czas powołania sztabu dowódcy akcji policyjnych na terenie powiatu,
- monitorowanie i zgłaszanie do Sekcji Radiokomunikacji zakłóceń stwierdzonych na kanałach pracy jednostki,
- montaż i demontaż radiotelefonów przewoźnych w pojazdach służbowych,
- sprawdzanie parametrów i naprawa instalacji antenowych (radiotelefonów stacjonarnych i przewoźnych).
- konserwacja źródeł zasilania awaryjnego radiotelefonów bazowych i urządzeń retransmisyjnych (czyszczenie, uzupełnianie elektrolitu, sprawdzenie napięcia, doładowywanie),
- regeneracja zasilaczy bateryjnych radiotelefonów doręcznych (okresowe co pół roku maksymalne rozładowanie i naładowanie akumulatorów),
- kontrola stanu technicznego masztów (wizualna) i zgłaszanie wszelkich awarii do Sekcji Radiokomunikacji,
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi, zasady działania i organizacji łączności radiowej na terenie powiatu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie informatykadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows,
- znajomość pakietów biurowych i systemów pocztowych,
- umiejętność diagnozy i usunięcia problemów technicznych sprzętu informatycznego i teleinformatycznego,
- znajomość architektury PC,
- umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- odporność na stres,
- umiejętność pracy zespołowej
- umiejętności komunikacyjne.