Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 48032
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:• praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;
• praca w wymuszonej pozycji ciała (praca siedząca) w większości ze sztucznym oświetleniem;
• zadania wykonywane w siedzibie urzędu i okresowo poza siedzibą.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
• stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu przy ul. Artura Grottgera 50;
• budynek wyposażony w windę osobową, klatkę schodową o szerokości 120 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm;
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych;
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
• drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 95 cm;
• stanowisko pracy znajduje się w strefie ochronnej ze stale zamkniętymi ciężkimi drzwiami z ograniczeniem wejścia i wyjścia bez zaplecza sanitarnego, które znajduje się poza tą strefą i jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
• sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;
Zakres zadań
- rejestracja spraw w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo – Śledczych dla Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Zespołu do walki z Korupcją w celu zapewnienia prawidłowej obsługi rejestru;
- rejestracja pomocy prawnych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo – Śledczych dla Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Zespołu do walki z Korupcją w celu zapewnienia prawidłowej obsługi rejestru;
- realizacja całokształtu zadań związanych z ewidencją czasu służby policjantów i pracy pracowników Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą oraz policjantów Zespołu dw. z Korupcją w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań w tym zakresie;
- weryfikacja terminowości realizacji postępowań sprawdzających, pomocy prawnych, powiązań czynności technika kryminalistyki z postępowaniami przygotowawczymi i innych funkcjonalności ERCDŚ według potrzeb, a informacje o nieprawidłowościach przekazuje przełożonemu w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań w tym zakresie;
- przyjmowanie, kompletowanie i ekspediowanie dokumentów przesłanych drogą faxową w celu zapewnienia prawidłowej obsługi kancelaryjno – biurowej;
- prowadzenie czynności związanych z koordynacją i obsługą postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną dla Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą i Zespołu dw. z Korupcją dokumentacji 5604, 5612, 0151 w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań w tym zakresie;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- umiejętność obsługi komputera, w tym praca w środowisku MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"