Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy referent

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
1773 dni temu
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 49189

Warunki pracy

Praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Podczas realizacji obowiązków służbowych istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku KWP i KMP przy ul. Podwale 31-33 oraz w budynku KMP przy ul. Sołtysowiciej 21 we Wrocławiu.

Zakres zadań

  • Prowadzenie na szczeblu Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu postępowań wyjaśniających w sprawach dotyczących szkód w mieniu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu będącego w użytkowaniu w komórkach i jednostkach podległych Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu ustalenia osoby odpowiedzialnej za szkodę.
  • Sporządzanie wezwań do zapłaty do sprawców szkód w mieniu będącym w użytkowaniu KMP we Wrocławiu w celu wyegzekwowania należności na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
  • Planowanie oględzin pojazdów służbowych z firmami ubezpieczeniowymi w celu uzyskania zwrotu kosztów naprawy.
  • Przygotowywanie projektów wniosków, ugód i decyzji dotyczących wydania orzeczeń o przyjęciu wpłaty, umorzenia należności w celu zakończenia postępowań szkodowych.
  • Opracowywanie sprawozdań, analiz oraz planów w zakresie działania w celu pozyskiwania danych statystycznych dla jednostki nadrzędnej.
  • Pełnienie obowiązków nieetatowego inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w ramach Wydziału Wspomagającego KMP we Wrocławiu w celu przeprowadzania postępowań powypadkowych.
  • Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur za usługi i zakupy wydatków rzeczowych, ufarmianie dokumentów, niezwłoczne przekazywanie do Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu oraz prowadzenie pomocniczej ewidencji tych wydatków w celu terminowego dokonania zapłaty przez Wydział Finansów KWP we Wrocławiu.
  • Udział w komisjach inwentaryzacyjnych oraz komisjach dotyczących wybrakowania i wycofania z dalszego użytkowania sprzętu i materiałów w celu właściwego gospodarowania mieniem Skarbu Państwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy z dokumentami kancelaryjno-biurowymi
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność szybkiego działania
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • dobra komunikatywność
  • obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność współpracy zespołowej
  • szybkie działanie i rozwiązywanie problemów