Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 49189
Warunki pracy
Praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Podczas realizacji obowiązków służbowych istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku KWP i KMP przy ul. Podwale 31-33 oraz w budynku KMP przy ul. Sołtysowiciej 21 we Wrocławiu.Zakres zadań
- Prowadzenie na szczeblu Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu postępowań wyjaśniających w sprawach dotyczących szkód w mieniu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu będącego w użytkowaniu w komórkach i jednostkach podległych Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu ustalenia osoby odpowiedzialnej za szkodę.
- Sporządzanie wezwań do zapłaty do sprawców szkód w mieniu będącym w użytkowaniu KMP we Wrocławiu w celu wyegzekwowania należności na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
- Planowanie oględzin pojazdów służbowych z firmami ubezpieczeniowymi w celu uzyskania zwrotu kosztów naprawy.
- Przygotowywanie projektów wniosków, ugód i decyzji dotyczących wydania orzeczeń o przyjęciu wpłaty, umorzenia należności w celu zakończenia postępowań szkodowych.
- Opracowywanie sprawozdań, analiz oraz planów w zakresie działania w celu pozyskiwania danych statystycznych dla jednostki nadrzędnej.
- Pełnienie obowiązków nieetatowego inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w ramach Wydziału Wspomagającego KMP we Wrocławiu w celu przeprowadzania postępowań powypadkowych.
- Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur za usługi i zakupy wydatków rzeczowych, ufarmianie dokumentów, niezwłoczne przekazywanie do Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu oraz prowadzenie pomocniczej ewidencji tych wydatków w celu terminowego dokonania zapłaty przez Wydział Finansów KWP we Wrocławiu.
- Udział w komisjach inwentaryzacyjnych oraz komisjach dotyczących wybrakowania i wycofania z dalszego użytkowania sprzętu i materiałów w celu właściwego gospodarowania mieniem Skarbu Państwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy z dokumentami kancelaryjno-biurowymi
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność szybkiego działania
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dobra komunikatywność
- obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność współpracy zespołowej
- szybkie działanie i rozwiązywanie problemów