Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Dyrektor Urzędu Statystycznego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Urzędu Statystycznego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 55941
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych- nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
- pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze, I i VII piętrze, w budynku są windy przystosowane do potrzeb niepełnosprawnych (odpowiednia szerokość drzwi), do budynku prowadzi podjazd dla niepełnosprawnych, korytarze mają szerokość odpowiednią dla wózków inwalidzkich, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, nie do wszystkich pomieszczeń biurowych prowadzą odpowiedniej szerokości drzwi,
- w budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dlaczego warto zatrudnić się w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy:
1) otrzymujesz umowę o pracę, co oznacza, że:
• korzystasz z uprawnień przewidzianych w Kodeksie pracy,
• Urząd odprowadza za Ciebie wszystkie składki,
• okres zatrudnienia w Urzędzie zaliczany jest do stażu pracy;
2) otrzymujesz miesięczne wynagrodzenie zasadnicze oraz:
• dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne, popularnie zwane „trzynastką”,
• nagrody okresowe i specjalne przyznawane nawet do trzech razy w roku,
• nagrody jubileuszowe;
3) możesz liczyć na:
• stabilne zatrudnienie,
• pracę w miłej atmosferze,
• ciekawe i zróżnicowane zadania,
• pomoc we wdrożeniu się do nowych obowiązków,
• wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
• awans zawodowy,
• dopasowanie godzin pracy do swoich potrzeb;
4) korzystasz z innych udogodnień:
• dofinansowania do wypoczynku Twojego i dzieci, dofinansowania do działalności sportowo-rekreacyjnej i kulturalno-oświatowej, świątecznych bonów, czy pożyczki mieszkaniowej z preferencyjnym oprocentowaniem,
• możliwości wykupienia ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach,
• możliwości ubiegania się o mianowanie w służbie cywilnej już po upływie dwóch lat od zatrudnienia w korpusie służby cywilnej.
Zakres zadań
- prowadzenie gospodarki składnikami majątkowymi Urzędu
- prowadzenie gospodarki samochodowej pojazdów służbowych
- prowadzenie spraw związanych ze składowaniem odpadów na poziomie Urzędu
- udział w prowadzeniu obsługi kancelaryjnej (dokumentów elektronicznych oraz papierowych) oraz udział w zarządzaniu salą konferencyjną w siedzibie Urzędu
- udział w administrowaniu budynkami i pomieszczeniami Urzędu
- przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego
- udział w prowadzeniu gospodarki magazynowej w Urzędzie
- udział w ewidencjonowaniu kosztów utrzymania Urzędu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej
- znajomość przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych
- znajomość przepisów regulujących gospodarkę składnikami majątkowymi
- znajomość przepisów regulujących gospodarkę zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym
- znajomość przepisów o odpadach
- znajomość przepisów o gospodarce samochodowej
- znajomość MS Word, MS Excel
- komunikatywność
- umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku
- przeszkolenie w zakresie przygotowywania materiałów do przekazania do archiwum zakładowego oraz instrukcji archiwalnej
- przeszkolenie w zakresie obiegu dokumentów oraz przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt
- umiejętność interpretacji przepisów prawa