Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Kętrzyn
Ogłoszenie o naborze Nr 68999
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym. Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (dysfunkcją ruchową). Pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych obecnie na parterze budynkuZe względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się po terenie zewnętrznym oraz pomiędzy kondygnacjami budynku. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Kilka razy w miesiącu występują kontakty telefoniczne z przedstawicielami oferentów i wykonawców umów (po rozpoznaniu sprawy łączenie ich z naczelnikiem wydziału lub kierownikiem właściwej merytorycznie sekcji).
Zakres zadań
- realizowanie czynności zapewniających sprawne funkcjonowanie stanowiska naczelnika wydziału, między innymi prowadzenie sekretariatu, redagowanie zleconych pism i przekazywanie (przesyłanie) ich (osobiście, przy wykorzystaniu urządzeń teleinformatycznych i poprzez kancelarię jawną) adresatom wskazanym przez przełożonego, zapewnianie materiałów biurowych naczelnikowi wydziału oraz pracownikom i funkcjonariuszom bezpośrednio mu podległym,
- realizowanie czynności kancelaryjnych, w tym odbieranie, rejestrowanie korespondencji we właściwych urządzeniach ewidencyjnych, przekazywanie korespondencji przychodzącej naczelnikowi wydziału do rozpatrzenia, a następnie przekazywanie jej zgodnie z jego decyzją (dekretacją) wskazanym osobom,
- przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wydziału, wynikającej z realizacji zadań na zajmowanym stanowisku oraz przez naczelnika wydziału i jego zastępcę, przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego,
- przygotowywanie bieżących sprawozdań, zestawień, informacji, dotyczących funkcjonowania wydziału w zakresie zleconym przez naczelnika wydziału. Współpracowanie w tym zakresie z kierownikami sekcji wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- łatwość nawiązywania i prowadzenia konaktów interpersonalnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie przeszkolenia z obsługi kancelaryjnej dokumentów jawnych,
- znajomość środowiska edytora Word i arkusza kalkulacyjnego Excel,
- umiejętność działania w stresie i sytuacjach znacznego spiętrzenia zadań,
- zapoznanie z Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze.