Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, telefon. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, praca wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami i piętrami). Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego), innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Bardzińskiej 1 A, stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, w pokoju biurowym dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Wejście do budynku posiada schody. Wejście do budynku, sam budynek wewnątrz oraz pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze 2975,60 zł brutto + dodatek za wysługę lat
Zakres zadań
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz dopuszczeń do posiadania broni wyżej wymienionym pracownikom
- Weryfikowanie przydzielonych akt osób posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w zakresie zachowania ciągłości opinii, aktualnych badań lekarskich i psychologicznych, odbycia okresowych szkoleń a także spełnienia warunku niekaralności
- Bieżące wprowadzanie danych osób posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej do systemu LKP administrowanego przez Komendanta Głównego Policji oraz usuwanie i aktualizowanie tych danych
- Wprowadzanie danych osób posiadających dopuszczenie do posiadania broni do bazy danych KSIP
- Pełnienie dyżurów związanych z przyjęciami interesantów w Wydziale
- Przygotowywanie danych do sprawozdań, ocen, analiz w zakresie osób posiadających wpisy na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz dopuszczeń do posiadania broni
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w organach administracji publicznej
- Znajomość przepisów kodeksu prawa administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera z programami: Microsoft Word, Microsoft Excel
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie osób i mienia oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń dotyczących wymagań kwalifikacyjnych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego
- Znajomość przepisów ustawy o broni i amunicji oraz ustawy o usługach detektywistycznych w zakresie dopuszczeń do posiadania broni oraz wymagań dla detektywów
- Znajomość przepisów kodeksu karnego
- Umiejętność przygotowywania pism procesowych w tym decyzji administracyjnych
- Samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole