Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Chełm
Starszy referent

Starszy referent

Komenda Miejska Policji w Chełmie
Chełm
praca stacjonarna
1278 dni temu
Komenda Miejska Policji w Chełmie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Chełm
Ogłoszenie o naborze Nr 70009

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 15:30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są  związane z wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych (faks, drukarka, telefon), pracą z dokumentami oraz prowadzeniem rozmów telefonicznych zewnętrznych jak i wewnętrznych.

Zakres zadań

  • wprowadzanie do systemu KSIP danych z kart Mrd5/1 sporządzonych przez policjantów KMP Chełm, jednostki podległe jak i Straż Miejską, Straż Graniczną, Główny Inspektorat Transportu Drogowego dot. wykroczeń i przestępstw w ruchu drogowym popełnionych przez kierujących
  • weryfikacja dokumentów Mrd5/1 rejestrujących wykroczenia i przestępstwa w ruchu drogowym sporządzanych przez jednostki organizacyjne Policji oraz napływające od innych podmiotów
  • wprowadzanie do systemu KSIP danych zawartych w zweryfikowanych kartach Mrd5/1
  • wprowadzanie decyzji otrzymanych z wydziału komunikacji dotyczących uprawnień do kierowania (cofnięcia i przywrócenia uprawnień)
  • wprowadzanie do bazy KSIP informacji o zatrzymanych dowodach rejestracyjnych,
  • przekazywanie odcinków mandatów karnych kredytowanych oraz gotówkowych do Wydziału Wspomagającego KMP w Chełmie, zgodnie z obowiązującą decyzją Komendanta Miejskiego Policji w Chełmie w sprawie zasad prowadzenia gospodarki mandatowej KMP w Chełmie
  • sprawdzanie statusu punktowego w ruchu drogowym osób zgłaszających się do KMP w Chełmie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego administracji
  • obsługa komputera, dobra znajomość pakietów biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość kodeksu wykroczeń oraz kodeksu postepowania w sprawach o wykroczenia
  • znajomość ustawy o Policji
  • obsługa urządzeń biurowych
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • odpowiedzialność, dokładność