Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Realizacja zadań związanych z obsługą e Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych Wydziału Kryminalnego, prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych i magazynu depozytów wartoścowych i związanej z tym dokumentacji,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, telefon.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym, naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- praca w magazynie dowodów rzeczowych, w pomieszczeniach na poziomie piwnic w części budynku nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
- wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem dowodów rzeczowych,
Zakres zadań
- Rejestruje śledztwa i dochodzenia oraz czynności sprawdzające-prowadzi Rerestr Śledztw i Dochodzeń (RSD) oraz Rejestr Czynności Sprawdzających (RCS), a także prowadzi Rejestry przewidziane Zarządzeniem nr 4 z dnia 9 lutego 2017 r. Komendanta Głównego Policji
- Przyjmuje pocztę i ekspedjuje ją do jednostek Policji oraz poza nią (prowadzi rejestr poczty specjalnej, poleconej, książek doręczeń) w celu zapewnienia właściwego i sprawnego obiegu korespondencji,
- Prowadzi książki dowodów rzeczoych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo - Śledczych Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji VI w Krakowie, w celu prawidłowego ich ewidencjonowania oraz prowadzi magazyn dowodów rzeczowych i depozytów wartościowych w celu ich prawidłowego zabezpieczenia i przechowywania,
- Prowadzi bieżącą korespondencję z prokuraturą, sądami i innymi instytucjami w celu ustalenia sposobu postępowania z zabezpieczonymi dowodami rzeczowymi,
- Realizuje postanowienia w przedmiocie dowodów rzeczowych wydanych przez prokuraturę, sądy i inne uprawnione organy, w celu prawidłowej obsługi magazynu dowdów rzeczowych,
- Opracowuje wystapienia do Prokuratur, Sądów oraz innych adresatów w celu zapewnienia właściwego i terminowego obiegu dokumentów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- •doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy pracy w administracji lub pracy biurowej
- •Obsługa komputera
- •Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (telefon, faks), organizowania pracy własnej i pracy w zespole, komunikatywność
- •Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE, albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- •Posiadanie obywatelstwa polskiego
- •Korzystanie z pełni praw publicznych
- •Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- znajomość ustawy o słuzbie cywilnej
- znajomość Zarządzenia nr 4 z dnia 9 lutego 2017 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe