Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ostródzie
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Ostróda
Ogłoszenie o naborze Nr 77822
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu i w terenie,
- obsługa klienta urzędu, w tym liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne, praca administracyjno-biurowa wykonywana z wykorzystaniem systemów i sieci teleinformatycznych,
- praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym (od poniedziałku do piątku od godz. 7.30. do godz. 15.30.) w oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w 2-piętrowym budynku, wnętrze budynku: brak platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych, brak pomieszczenia higieniczno-sanitarnego przystosowane dla osób niepełnosprawnych, na parter i piętro budynku - schody,
- użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów.
Zakres zadań
- Realizacja przedsięwzięć związanych z administrowaniem rezerwami osobowymi.
- Udział w sporządzaniu bilansów, analiz, sprawozdań i meldunków.
- Przygotowywanie odpowiedzi, zaświadczeń w sprawie powszechnego obowiązku obrony.
- Wydawanie wojskowych dokumentów osobistych.
- Prowadzenie teczek akt personalnych byłych żołnierzy zawodowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej.
- Obsługa komputera.
- Znajomość podstawowych zasad procedury administracyjnej.
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy w instytucjach wojskowych.
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
- Zaświadczenie o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych.
- Prawo jazdy kat. "B".