Starszy specjalista ds. reklamy

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Wałcz
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Starszy specjalista ds. reklamy
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/25/0394
OBOWIĄZKI:
-obsługa urządzeń będących na wyposażeniu zakładu na dziale produkcji (ul. Bydgoska 14, Wałcz ) -wykonywanie usług będących w zakresie działu produkcji -dostawa i odbiór materiałów do i od klientów oraz podwykonawców -nadzorowanie bieżącej produkcji , planowanie harmonogramów i koordynowanie pracy zespołu -kierowanie podległym personelem , motywowanie i rozwiązywanie konfliktów. Ustalanie harmonogramów urlopów w oparciu o zadania powierzone działowi produkcji -monitorowanie pracy urządzeń będących na wyposażeniu działu produkcji -kontrola materiałów eksploatacyjnych urządzeń działu produkcji. W przypadku ich braku lub niskiego stanu zużycia wykonywanie ich zamówień.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

zdolności techniczne, obsługa maszyn produkcyjnych, zdolności manualne, zmysł plastyczny, umiejętność pracy w zespole prawo jazdy kat. b umiejętność nauki nowych urządzeń, umiejętność pracy pod presją terminów realizowanych zadań, dyspozycyjność

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 850 PLN


Opis wynagrodzenia:

pierwsza umowa na okres próbny kolejna umowa na 12 miesięcy

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie


Dane kontaktowe:

Robert Szumski
rszumski@walcz.pup.gov.pl
672585066 w. 149


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

cv

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...