Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 14412
Warunki pracy
• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na III piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- przyjmowanie i sprawdzanie rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę oraz rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę,
- sprawdzanie kompletności dokumentacji wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia o zamiarze budowy, prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektu decyzji bądź przyjęcia zgłoszenia,
- współudział w prowadzeniu spraw związanych z pełnieniem przez Wojewodę obowiązków organu egzekucyjnego, w zakresie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym, wynikających z decyzji z zakresu administracji architektoniczno – budowlanej I instancji,
- koordynowanie działań związanych z przyjmowaniem i załatwianiem skarg i wniosków, sporządzanie na wniosek klientów duplikatów uprawnień budowlanych oraz przesyłaniem korespondencji skierowanej niewłaściwie,
- prowadzenie rejestru skarg i rozstrzygnięć rozpatrywanych przez sądy administracyjne oraz nadzorowanie odpowiedzi na ww. skargi pod względem terminowości,
- opracowywanie i przedstawianie propozycji do budżetu i planu budżetu Wojewody w części zadań realizowanych przez oddziały: Rozwoju Infrastruktury, Inwestycji Drogowych, Planowania Przestrzennego i Orzecznictwa Administracji Architektoniczno-Budowlanej,
- sporządzanie kwartalnych informacji, analiz, zestawień statystycznych i sprawozdań obejmujących sprawy z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej powiatów i tut. Urzędu oraz sporządzanie okresowych zbiorczych sprawozdań o ruchu budowlanym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej w jednostkach sektora finansów publicznych - powyżej 2 lat,
- znajomość ustaw: Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe