Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 29053
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych
Pracownikom oferujemy:
• dogodną lokalizację i ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.30-9.00.
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
• możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie ubezpieczenia zdrowotnego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Zakres zadań
- Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie dochodów budżetowych dla części 39 – Transport oraz dotacji (z wyłączeniem wydatków majątkowych) z budżetu państwa dla jednostek spoza sektora finansów publicznych, w tym: weryfikacja zgłoszeń jednostek budżetowych i innych podmiotów oraz analiza i kontrola formalno-rachunkowa formularzy planistycznych; opracowanie dla Ministerstwa Finansów zbiorczych materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie dochodów budżetowych wraz z uzasadnieniem; opracowanie informacji, m.in. dla komisji sejmowych i senackich, Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów oraz członków kierownictwa Ministerstwa, w sprawie projektu dochodów budżetowych
- Opracowywanie planu w zakresie dochodów budżetowych dla części: 26 i 39 oraz sporządzanie i realizacja planu wydatków z budżetu państwa dla dysponenta części, w tym: opracowanie projektu/planu w zakresie dochodów budżetowych, w układzie części budżetowych; sporządzenie projektu/planu finansowego na dany rok budżetowy w zakresie dochodów i wydatków budżetowych dla dysponenta części; weryfikacja/analiza wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym, w zakresie wydatków bieżących dla jednostek spoza sektora finansów publicznych; przygotowywanie projektów decyzji w sprawie zmian lub blokowania wydatków w ww. zakresie oraz sporządzanie zawiadomień w przedmiotowym zakresie dla właściwych komórek organizacyjnych; prowadzenie ewidencji zmian, dokonywanych w ciągu roku budżetowego, w planie finansowym dysponenta części oraz comiesięczne sporządzanie aktualizacji planu wydatków budżetowych
- Realizacja zadań związanych ze sporządzeniem wykazu oraz planu finansowego wydatków proponowanych do ujęcia w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wydatków budżetu państwa, które nie wygasają z upływem roku budżetowego, w zakresie części: 26 i 39, w tym: weryfikacja wniosków przedkładanych przez dysponentów opracowywanie zbiorczych zestawień dla Ministerstwa Finansów współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz jednostkami resortu
- Obsługa Informatycznego Systemu TREZOR w zakresie wprowadzania projektu/planu: dochodów budżetowych dla części: 26 i 39 oraz wydatków z budżetu państwa dla dysponenta części, we współpracy z Ministerstwem Finansów i dysponentami niższego stopnia
- Obsługa procesu legislacyjnego, poprzez opiniowanie projektów aktów normatywnych i aktów wewnętrznych, przekazywanych do uzgodnień wewnątrzresortowych leżących we właściwości Wydziału
- Opiniowanie umów zawieranych z przedsiębiorcami na realizację zadań na rzecz obronności państwa w ramach części 39 – Transport oraz uczelniami publicznymi kształcącymi personel lotniczy dla lotnictwa cywilnego
- Obsługa kontroli NIK oraz archiwizacja dokumentacji prowadzonej w Wydziale
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w obszarze problematyki finansowej
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe