Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1983 dni temu
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 37370

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• reprezentacja urzędu
• wyjazdy służbowe (raz na 2 miesiące)
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Zakres zadań

  • Zadanie 1: Prowadzenie międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa w zakresie międzynarodowych zamówień publicznych • inicjowanie, przygotowywanie i realizowanie projektów współpracy międzynarodowej • współpraca z ekspertami krajowymi i zagranicznymi • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy międzynarodowej • opracowywanie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej • udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. grup, komitetów, sekretariatów, etc.) • opiniowanie/ uzgadnianie dokumentów, materiałów i stanowisk dotyczących współpracy międzynarodowej • współpraca z organizacjami/ stowarzyszeniami międzynarodowymi • wymiana informacji (np. z instytucjami UE, innymi instytucjami międzynarodowymi)
  • Zadanie 2: Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych w zakresie międzynarodowych zamówień publicznych • analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej • bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami • zlecanie i weryfikowanie tłumaczeń publikacji • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc. oraz zarządzanie stroną internetową poświęconą zamówieniom organizacji międzynarodowych • dystrybucja publikacji/ materiałów promocyjnych
  • Zadanie 3: Organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych Ministerstwa w zakresie międzynarodowych zamówień publicznych • prowadzenie i/ lub udział w spotkaniach i wydarzeniach • przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.) • tworzenie harmonogramu spotkań i wydarzeń • przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących • zapewnianie/ obsługa udziału prelegentów/ ekspertów zewnętrznych • zapewnianie obsługi logistycznej spotkań i wydarzeń (w tym transport, zakwaterowanie, catering, tłumaczenia, sale, wydruk materiałów etc.)
  • Zadanie 4: Organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji w zakresie międzynarodowych zamówień publicznych • analizowanie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych grup docelowych • definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań • wybór trenerów/ prelegentów oraz bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami • zapewnianie logistyki wydarzenia • ocena efektywności szkolenia/ przygotowywanie sprawozdania/ raportu
  • Zadanie 5: Zarządzanie projektami w zakresie międzynarodowych zamówień publicznych • określanie ogólnej koncepcji projektu w tym jego celu i oczekiwanych efektów • analizowanie uwarunkowań, otoczenia biznesowego etc. • opracowywanie budżetu projektu • opracowywanie harmonogramu prac projektowych • doprecyzowywanie zakresu projektu, podział na etapy, wyznaczanie celów cząstkowych oraz określanie kryteriów oceny wyników prac projektowych • dobór podwykonawców, dostawców i ekspertów • podsumowywanie i ocena wyników projektu • rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów)
  • Zadanie 6: Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów) w zakresie międzynarodowych zamówień publicznych • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc. • gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz • aktualizowanie danych • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.) • formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy międzynarodowej lub w realizacji programów wspierających rozwój firm
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość problematyki międzynarodowych stosunków gospodarczych, dyplomacji ekonomicznej, funkcjonowania organizacji międzynarodowych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • myślenie analityczne
  • umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty