Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Zamość
Ogłoszenie o naborze Nr 69589
Warunki pracy
• praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnejw Zamościu, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku,
• praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 – 15.30,
• wyjazdy służbowe krajowe,
• praca w terenie,
• praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia
i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka),
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
• oświetlenie sztuczne i naturalne,
• praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
• brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
• stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących,
niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
• zagrożenie korupcją,
• praca wymagająca dyspozycyjności.
Zakres zadań
- • prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów
- • realizacja zadań związanych z ubezpieczeniem zdrowotnym funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz członków ich rodzin
- • przygotowywanie dokumentacji w zakresie dokonywania okresowych ocen i postaw strażaków oraz członków korpusu służby cywilnej przez przełożonych
- • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń na dodatkowe zatrudnienie (prowadzenie działalności gospodarczej) przez strażaków i pracowników cywilnych
- • prowadzenie zadań związanych z przyznawaniem świadczeń socjalno-finansowych strażakom i pracowników cywilnym
- • prowadzenie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych
- • prowadzenie akt osobowych strażaków i pracowników cywilnych
- • dokonywanie stosownych wyliczeń i sporządzanie decyzji w sprawie przyznawania strażakom dodatku za służbę pełnioną w warunkach szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia
- • zastępowanie osoby prowadzącej sekretariat Komendanta Miejskiego oraz obsługa kancelaryjna komendy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych
- • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
- • znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o służbie cywilnej, o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie: kurs kancelaryjno-archiwalny I-go stopnia
- • znajomość programu ZUS – Płatnik oraz e-ZLA -zwolnienia
- • wysoka kultura osobista
- • zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność
- • umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem,
- • umiejętność pracy w zespole
- • komunikatywność
- • prawo jazdy kat. B