Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1120 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 75576

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.  

Zakres zadań

  • Realizuje i monitoruje wykonanie budżetu Departamentu Rozwoju Usług zgodnie z planem budżetu.
  • Realizuje zadania związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, pozostających w zakresach zadań Departamentu. Sporządza dokumentacę finansową do sprawozdań z realizacji zamówień w ramach budżetu.
  • Bierze udział w tworzeniu nowej jakości usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców oraz przeprowadza testy systemów administracji publicznej zgodnie ze standardami jakości Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Architektury Informacyjnej Państwa.
  • Prowadzi sprawy związane z budżetem zadaniowym, poprzez przygotowywanie projektów propozycji celów, mierników, funkcji, zadań, podzadań i działań, na rzecz Departamentu.
  • Raportuje o przebiegu realizowanego budżetu oraz bieżąco informuje o etapach jego realizacji.
  • Prowadzi sprawy związane z wykonaniem i rozliczeniem umów. Nadzoruje jakość wykonywanych zadań dla prawidłowego i terminowego ich rozliczenia oraz realizuje zadania w zakresie podnoszenia jakości systemów finansowanych ze środków UE.
  • Współpracuje przy tworzeniu wzorców postępowania, w zakresie udzielania informacji dotyczących funkcjonowania administracji publicznej.
  • Prowadzi inne sprawy administracyjne zlecone przez Dyrektora Departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania i koordynowania wykonania budżetu projektu
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu archiwizacji
  • Organizacja pracy i osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty