Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 76544
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-praca przy komputerze
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości;
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników: prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami Inspektoratu, ich przenoszeniem, awansowaniem, przeszeregowaniem, nagradzaniem, wyróżnianiem i karaniem (wprowadzanie wszelkich zmian w programie kadrowo-płacowym); współpraca z ZUS w zakresie ubezpieczeń społecznych; ustalanie uprawnień pracowników Inspektoratu związanych ze stosunkiem pracy, m.in. do wysługi lat i nagrody jubileuszowej, związanych z rodzicielstwem; przygotowywanie list uprawnionych pracowników Inspektoratu do dodatkowego wynagrodzenia rocznego; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu; prowadzenie rejestru wydawanych legitymacji służbowych; załatwianie skarg i zażaleń wynikających ze stosunku pracy; nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Inspektoratu dyscypliny pracy.
- Prowadzenie spraw z zakresu czasu pracy pracowników zatrudnionych w Inspektoracie: koordynowanie sporządzania planów urlopów i okresowa analiza stanu ich realizacji; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, zwolnień lekarskich, godzin nadliczbowych, indywidualnego rozkładu czasu pracy, urlopów; przygotowywanie list obecności; kontrola przestrzegania czasu pracy.
- Sporządzanie analiz oraz sprawozdawczości kadrowej.
- Przygotowywanie list pracowników Inspektoratu zobowiązanych przepisami prawa do składania oświadczeń majątkowych.
- Koordynowanie procesu przeprowadzania ocen członków korpusu służby cywilnej oraz gromadzenie dokumentacji związanej z ocenami okresowymi członków korpusu służby cywilnej.
- Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem orderów i odznaczeń państwowych oraz odznak resortowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórkach kadrowych administracji publicznej
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość obsługi programu Płatnik
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Microsoft Word, Excel, PowerPoint),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu prawa pracy